EKOŠOLA

Koordinator oz. vodja projektnega tima / A projekt csoport vezetője:
Roberta Turk

Člani projektnega tima / A projekt csoport tagjai:
Anita Ostrič
Manca Stajnko
Karina Sekereš

Glavni cilj slovenskega programa Ekošola je vzgoja otroka in mladostnika, da skrb za okolje in naravo postane del življenja. Namen programa je tudi uvajati vzgojo in izobraževanje za okoljsko odgovornost, spodbujati in večati kreativnost, inovativnost ter izmenjavo idej, učinkovita raba naravnih virov (voda, odpadki, energija), razvijati pozitivne medsebojne odnose ter vzgajati in izobraževati za zdrav način življenja v zdravem okolju.

 

Dejavnosti v šolskem letu 2024/25
A 2024/25-as tanévre vonatkozó tevékenységek:

V sklopu programa smo izbrali pet glavnih projektov znotraj programa:

1. Odpadkom dajemo novo življenje

Otroci in mladi skozi projektne aktivnosti spoznajo pomen ločenega zbiranja odpadkov ter
krogotoke za odpadne materiale iz vsakdanjega življenja. Hkrati želimo povezati ozaveščanje in
izobraževanje o odpadni embalaži z vsakdanjim življenjem.

2. Šolska VRTilnica

Ta projekt omogoča velike možnosti za izvajanje različnih oblik aktivnosti v okviru rednega pouka
(pouk v naravi) ali izvenšolskih aktivnosti kot koristno preživljanje prostega časa v zdravem okolju.
Šolski vrtovi lahko postanejo mesto za osvajanje novih znanj, veščin in navad, ki ostanejo za celo
življenje.

3. Biotska pestrost in voda

Projekt učencem omogoča, da preko različnih aktivnosti spoznajo pomen rastlin za vsa živa bitja, da
opazujejo vreme in spremembe, ki se dogajajo, pomaga jim te spremembe razumeti, daje možnost
raziskovanja živega sveta v neposredni bližini ustanove in širše, ter jih uči, da je potrebno za vsako
živo bitje skrbeti.

4. Altermed

Pri tem projektu se šola predstavi na sejmu Altermed – Green Vita, kjer se izpostavlja pomen
zdravja, naš odnos do zdravja.

5. Hrana ni za tjavendan

Odpadna hrana privede do družbenih, gospodarskih in okoljskih posledic ter negativno vpliva na
varnost preskrbe s hrano. Učence spodbujamo pri praktični uporabi neporabljene hrane (kuharski
mojster ni tisti, ki dobro kuha ter ustvarja veliko odpadkov, temveč tisti, ki premišljeno nakupuje in
porabi vse sestavine). Učenci sami izdelajo reciklirane recepte in sodelujejo pri natečajih.

 

    Spletna stran “Ekošole”: https://ekosola.si/


 

Dostopnost